SAHABAT


Hey guys ! here i wanted to share something with u guys. Korang sume mesti tau ape tu kawan?sahabat?teman? kan?? Haa..actually..sume same je.LOL..Tapi kn..x kesemuanye yang kite kenal bole jd kawan kite kn? sometymes ade yang nak kwn ngn kite just nak take advantage from us..ryte guys?here i share u my experience..


1. Dulu mase aku form 3..ade bdk baru yang masok skola aku.kebetulan die masok kelas aku..of course org baru tu seorang lelaki. First time die masok je kelas aku, die diam aje. Kononnye bdk baek la..Tibe2 seorang lagi kwn aku dtg kat aku n bgtau aku yang bdk baru tu ade same interest ngan aku iaitu membuat kerja2 vandalisme nih(Graffiti). Dengan serta merta aku pegy kat bdk baru tuh n tanye die 'ko minat graffiti ke?' n den he said 'yeah.aku da lame wat graffiti'. Kebetulan same la plak ngn aku. Tanpa ragu2 lagi..aku tros ajak die lpak ngn group aku.


2. Aku n dak baru tuh pon mase ni da jadi rapat gak la. Actually, ramai budak skola xske die ni. Tp memandangkan die dlm group aku.. Dak2 skola cam xksh sgt da..macam2 la acticity ktorg mase dak baru tuh msok.Sometimes agak best n sometimes saket.. Disebabkan 'die' yg aku anggap kwn tuh, aku kerap gak bergadoh ngn dak2 laen, bkn sbb aku, cuz die yang cari pasal ngn dak laen. As a fren, 4 sure aku akn tlg die kn.Start dr prubahan prangai die yg ske cr psl, smakin ramai xske die, aku pon da xlarat cuz sampai die gadoh ngn besfren aku. Sape bole thn kn. Tp xksh lg, aku still le accpt lagi...


3. Selepas je PMR, group aku da mule berpecah, ade yang pindah skola n so on. Then, si dak baru ni pon pindah skola ngn kwn aku yg agak rpt yg dglar 'botax'. Mase ni dak baru ni sgt la rapat ngn si botax ni. Die ni tinggal kat rumah si botax ni sepanjang die skola same. Macam2 yg aku dgr dr botax ni. Perangai si dak baru ni smakin trok ! Byk wat hal n xsdar diri lgsng. Tp nsb baek die da xbp rapat ngn aku.


4. Aku da pnt nk cte step by step..hahahahaha...so aku pendekkn cte la ek.. lpas je dr SPM, dak baru tuh dpt uitm same ngn ex-girlfriend aku. Kebetulan lak die ni same klas ngn EX aku. Aku cam xksh sgt la pd mulenye, tp 1 day, tbe2 EX aku col aku. Die mara n maki aku tbe2. Aku cam tkejot lak, tbe2 je kan. Lpas tuh EX aku cte la yang si dak baru ni wat cte sal aku kat die. Die seboleh2 nak bg aku ngn EX aku lg bermusuh. Aku mmg xsangke, cuz aku anggap die KAWAN. Tp blakang aku die wat taik kat aku. Cube korang bayangkan cmne prasaan aku.


Finally...aku mmg da xcntct lgsg ngn si dak baru ni. Aku br sdar yg die mmg bkn kwn aku n xlyk bgelar kwn pon. Walopon die pnh mintak maap ngn aku, aku still xleh trime. Sape x skt hati kn, kalo die ade dpn mate aku, mmg silap besar la. That's y mmber2 aku yg laen tau aku xbole jmpe dak baru tuh cuz if jumpe, cnfirm akn jd bnda yg xdiingini..Huh... so guys..jgn la cpt sgt anggap seseorang tuh kwn. Kenal la die btol2 dlo. X sume bole bwk kawan n xsume bole caye..Banyak lg experience aku sal KAWAN ni. Tp aku da pnt..hehhe..next tyme aku post lg k.. Thnx cuz sudi singgah blog aku.. ;)


Njoy guys! ^.~

0 comments:

Write here, about you and your blog.
 
Copyright 2009 - MY BLOG.MY LIFE - All rights reserved.
Blogger Templates created by Deluxe Templates
Wordpress Theme by EZwpthemes